VW Golf V 2.0 TFSI

Majitel si stěžoval že jeho vozidlo již netáhne tak jak má,byla provedena celková prohlídka motoru a ostatních komponent kde bylo zjištěno,že má turbodmychadlo prasklou výfukovou komoru,došlo tedy k jeho výměně za úplně nové OEM,taktéž došlo ke kompletní výměně všech těsnění/gufer na motoru,při konzultaci s majitelem jsme se dohodli na výměně rozvodového ústrojí jak řemenové tak i řetězové.Při demontáži řetězové části jsme ale narazili na problém všimli jsme si, že popraskal pístek vysokotlaké pumpy na kousíčky které se dostali pod přestavovač vačkové hřídele,kde napáchali nemalé škody(probroušený kryt řetěz.rozvodu,špony hliníku apodb) došlo tedy ke kompletnímu čištění mazacích kanálů čištění krytu rozvodů(přestavovače)a následné zpětné montáže na vozidlo,proběhla celková zkouška a vše na výbornou,po dohodě s majitelem jsme se ještě vrhli na výměnu silentbloklů (Strongflexů) na přední nápravě,upgradu a kompletním repasu/montáži předních brzd z Golf V R32 345mm+výměna pancéřových hadic Hel,po celkové opravě jelo vozidlo ještě na znovu nalogování softwaru REVO.

Použité komponenty

  • Výměna Turbodmychadla K03 OEM VAG
  • Přetěsnění olejové vany,hlavy válců,víka ventilů
  • Výměna komplet rozvodů (řetěz/řemen)
  • čistění motoru od špon vlivem prasklého zdvihátka
  • Výměna komplet předních silentbloků (Strongflex)
  • Upgrade předních brzd Golf 5 R32 345mm
  • Pancéřové hadice Hel

Další reference

Alfa Romeo 159 1.9 JTD

Alfa Romeo 156 1.9 JTD

Corvette C6

Audi A8 4.2