Majitel si stěžoval že jeho vozidlo již netáhne tak jak má,byla provedena celková prohlídka motoru a ostatních komponent kde bylo zjištěno,že má turbodmychadlo prasklou výfukovou komoru,došlo tedy k jeho výměně za úplně nové OEM,taktéž došlo ke kompletní výměně všech těsnění/gufer na motoru,při konzultaci s majitelem jsme se dohodli na výměně rozvodového ústrojí jak řemenové tak i řetězové.Při demontáži řetězové části jsme ale narazili na problém všimli jsme si, že popraskal pístek vysokotlaké pumpy na kousíčky které se dostali pod přestavovač vačkové hřídele,kde napáchali nemalé škody(probroušený kryt řetěz.rozvodu,špony hliníku apodb) došlo tedy ke kompletnímu čištění mazacích kanálů čištění krytu rozvodů(přestavovače)a následné zpětné montáže na vozidlo,proběhla celková zkouška a vše na výbornou,po dohodě s majitelem jsme se ještě vrhli na výměnu silentbloklů (Strongflexů) na přední nápravě,upgradu a kompletním repasu/montáži předních brzd z Golf V R32 345mm+výměna pancéřových hadic Hel,po celkové opravě jelo vozidlo ještě na znovu nalogování softwaru REVO.