VW Passat B6 2.0 TDI

SW úprava Motorové jednotky (stage 1 ) a úprava DSG převodovky

DSG:Úprava

Zlepší se logika řazení ve všech režimech. Režim D: V režimu D nebude převodovka motor tolik podtáčet a zlepší se celkově logika řazení a podřazování. Režim S: Tento režim se konečně stane použitelným. Otáčky se nebudou celou dobu držet nesmyslně vysoko, ale budou reagovat na styl jízdy. Režm M: V tomto režimu převodovka nebude sama přeřazovat nahoru. Odpadne tak trápení s dvojím přeřazením, kdy dáte povel k přeřazení ve stejný okamžik, co sama převodovka přeřadí, jehož výsledkem je přeřazení o dva stupně a ztráta akcelerace. U všech režimů se zlepší chování tempomatu Zlepšení životnosti: Zlepšení chlazení spojek Celkové zlepšení termálního managementu Výkonové zlepšení: Schopnost spojek přenést až 500Nm Zvýšení tlaku oleje působícího na spojky Zvýšené limitery točivého momentu Zlepšení řazení i podřazování ve všech režimech Zlepšená odezva na povely od řadících pádel Zlepšený rozjezd vozu ve všech režimech Vyladěné limitery točivého momentu při přeřazení Možnost nastavení vyšších maximálních otáček Deaktivace automatického řazení v manuálním režim (podřazení volitelné) Launch control: Zrychlení reakcí u LC pro rychlejší rozjezd Několika stupňový LC – jak sešlápnete plyn, takové bude LC držet otáčky Různé LC strategie pro D S M režimy LC se zapnutým ESP Další vlastnosti: Indikátor zařazeného stupně Vylepšené brzdění motorem Vypnutí plachtění (jízda na N )

Použité komponenty

  • Úprava SW ŘJ motoru ( stage 1 ) a DSG převodovky

Další reference

Alfa Romeo 159 1.9 JTD

Alfa Romeo 156 1.9 JTD

Corvette C6

Audi A8 4.2