Performance

Všem příznivcům performance úprav nabízíme individuální přístup, konzultace a následnou profesionální montáž performance komponent dle vašich přání.

Výfukové systémy

Provádíme výměny, popřípadě individuální úpravy výfukových systémů všech značek jako např:A KRAPOVIČ, MILLTEK SPORT, COBRA SPORT, MAGNAFLOW, INVIDIA a další.taktéž zajištumě výměnu tlumících klapek výfuků.

Brzdové systémy

Zabýváme se individuální výrobou brzdových adaptérů a brzdových kotoučů.

  • Upgrade brzdových třmenů na 4/6/8/10/12 pístové třmeny
  • Instalace závodního brzdového obložení (Hawk, Ferodo, Pagid a další.)
  • Instalace větších kotoučů do rozměru 440mm
  • Opravy, repase a lakování třmenů
  • Výroba adaptérů na míru
  • Výroba chlazení brzd

Úpravy motorů

Komplexní služby v oblasti navýšení výkonu.

  • Provádíme upgrade turbodmychadel, sání, úpravy hlav, vaček, palivových systémů a další.
  • Zajistíme vám montáž kovaných komponent dle požadovaného výkonu.
  • Montáž zesílených spojek a odlehčených setrvačníků.
  • Externě zajistíme profesionální naladění na brzdě dle požadavků. (Stage 1, 2, 3 nebo individuálně)

Úpravy podvozků

Zajistíme vám kompletní úpravu podvozku pro sportovní nebo závodní použití. Zajistíme vám pevné i stavitelné podvozky, stavitelná ramena, stabilizátory, pevné silentbloky a unibaly, stavitelné uložení a spoustu dalšího.

Umíme sehnat jakékoliv produkty na trhu – například TA Technix, KW, H&R, Eibach, AP Sportfahrwerke a spoustu dalších.

Softwarové úpravy ŘJ motoru

Nabízíme možnost ladění motorů ŘJ motoru,ladíme za pomoci speciálního vybavení benzínové motory s jednotkami ME3, ME5, ME7 a Siemens MSS5x a další v reálném čase, kdy můžeme měnit parametry v řídící jednotce prakticky ihned. Tento způsob výrazně zvyšuje úroveň kvality a preciznost úpravy. Také nabízíme  ladění naftových motorů..

  • Zvýšení výkonu
  • Vypnutí EGR
  • Vypnutí DPF / FAP
  • Vypnutí vířivých klapek
  • Vypnutí Stop & Start
  • Pop & Bang (pouze benzín)

Co je individuální ladění? Odpověď je je jednoduchá – pokud máte instalované větší turbo, vstřikovače nebo jinou zásadní součást motoru, je pro správnou funkci motoru nutné naladit řídící jednotku. Všeobecně se mnozí domnívají, že pokud vyměníte vstřikovače nebo instalujete větší turbo, není ladění nutné a domnívají se, že buď v sériovém nastavení, nebo chipem (který je však určen pro motor v sériovém stavu) je vše hotovo a správná funkce se dostaví. Není to však pravda. V případě větších vstřikovačů, tedy větší dodávka paliva do válce, je nutné nastavení správného počátku vstřiku, aby palivo správně shořelo. V opačném případě vzrůstá teplota výfukových plynů (EGT) a motor se může poškodit. Stejný případ je to s turbodmychadlem, kdy větší množství vzduchu a neodpovídající množství paliva může taktéž způsobit poškození motoru.

Po dohodě externě zajistíme měření na válcové zkušebně 4×4

ÚPRAVY SW PŘEVODOVEK

V případě zvýšení výkonu motoru a je zapotřebí úprava automatické převodovky, je nutná patřičná úprava sw řídící jednotky automatické převodovky.